Pozycja ofert, analiza sprzedaży z Allegro Rank

Narzędzie, które umożliwia w prosty sposób sprawdzenie pozycji wybranej oferty w serwisie allegro. Przedstawia ono również krótką analizę przedstawiającą różnice pomiędzy ofertą wyszukiwaną, a ofertami znajdującymi się wyżej w wynikach wyszukiwania. Informacje te mogą posłużyć sprzedawcom w celu odpowiednich ustaleń cen oraz tytułów dla ofert i poznania mocnych stron konkurencji.

Wprowadzenie danych do wyszukiwarki

Allegro ID - numer oferty, która jest celem wyszukiwania

Fraza – słowa pod względem których chcemy znaleźć pozycje interesującej oferty

Kategoria – pole niewymagane. Umożliwia określenie kategorii.

Sortowanie – inicjalnie wybrane jest sortowanie po trafności. Jest to domyślny algorytm sortujący allegro i to on jest wykorzystywany w wyszukiwarce w serwisie.

Maksymalna strona – określa jak daleko ma zagłębiać. Najwyższa wartość to 10. Strona zawiera 60 elementów, więc maksymalne zagłębienie to 600 ofert.

Analiza ofert i sprzedawców

Sekcja analiza przedstawia informacje dotyczące wyszukiwanej oferty oraz średnich wartości zebranych na podstawie elementów, które znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania allegro.

Do podstawowych informacji można zaliczyć takie elementy jak Twoja pozycja, okreslająca wystąpienie w wyszukiwarce allegro. Informacje na temat sprzedawcy oraz promocji ofert. Parametr popularność jest wartością zakupów produktu w ciągu ostatnich 30 dni przez unikalnych użytkowników. Kolor czerwony symbolizuje sprzedaż, która jest poniżej średniej ofert poprzedzających.

Ważnymi wartościami są oceny sprzedawcy wystawione przez kupujących. Pełnią one znaczącą rolę w procesie pozycjonowania ofert w serwisie. Zielone wartości symbolizują dobrą sytuację. Czerwone mówią o tym, że wyniki oferty są poniżej średniej.

Ostatni z elementów to słowa kluczowe w ofertach. Zielone nazwy oznaczją wystąpienie popularnych słów w wyszukiwanym elemencie.

Listing ofert

Lista przedstawiająca w szczegółach każdą ofertę sprawdzoną w wyszukiwarce. Twoje oferta jeżeli znalazła się w wynikach będzie zaznaczona kolorem zielonym.

Dokładnie przeanalizuj oferty występujące przed interesującym elementem. Sprawdzaj ceny, opcje promowania i oceny użytkowników. Wszystkie z tych elementów mają ogromny wpływ na Twoją pozycję w wyszukiwarce Allegro. Próbuj modyfikować parametry swoich ofert zgodnie z analizą i kontrolnie jak najczęściej sprawdzaj czy Twoje działania poprawiają pozycję interesujących Ciebie produktów.

Te wszystkie operacje możesz wykonać w naszym serwisie w abonamencie Premium. Narzędzie dostępne jest po zalogowaniu.